Annonser från BloggPartner

2:a advent

tillbaka ..  och har även kommit på att det är 2:a advent idag som jag tycker är mycket bra, det är nu inte långt kvar till J U L A F T O N! Kan ju inte påstå att jag längtar så där jätte jätte mycket till jul eftersom jag ska tillbringa den i en stuga i Norefjäll. Vi ska åka skidor över jul " min familj + kusiner " och eftersom mitt skadade knä inte får göra sådana saker som att åka skidor så kommer jag tillbringa hela veckan i stugan själv. Tycler det är lite små tråkigt faktiskt, men vad gör man inte för familjen? Men men så tänkte jag dra mig från datan nu, stänga av den helt och bara ta det lugnt. Vi hörs imorron och tillsdess så hoppas jag ni inte saknar mig för mycket pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0