Annonser från BloggPartner

året som varit

2009

ÅRET

Hur har året nollnio varit för dig? – Bra för det mesta
Bättre än förra året? – Förra var bra, men denna sommaren var bra
Någonting du aldrig kommer glömma? – finns en del jag inte kommer glömma
Har du flyttat under år nollnio? - nope
Har du hittat en ny låt som du älskar? – Det har jag kan jag medge
Isåfall vilken? - många
Har du druckit alkohol? -  adå
Har du kysst en främling? - ..

KÄRLEK
Hur har din kärlek varit nollnio? – den var bra
Har du varit kär? – om jag har
Har du sagt jag älskar dig till någon? – japp, det har jag
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -  jappp
Har du haft ett hemligt förhållande? - näää

SORG&HÄMND
Har någon i din närhet tagit självmord? – nope, bara nästan
Har någon i din släkt avlidit? – inte vad jag vet om iaf
Har du slagit någon med knytnäven? - nä
Har du varit i slagsmål? – tror jag inte


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? -  yes tyvärr
Isåfall vad? -    
Har du skämt ut dig? – adå, är bra på det
Har du ljugit för en vän? – det har jag nog,
Har du varit ute en hel natt?- yes,
Har du blivit tagen av polisen? - nope
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? – det har jag,
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? – haha ja,

SKOLAN&FRITIDEN
Vilken skola går du på? -  ” fridaskolan :$
Har någon varit elak mot dig i skolan? -  elak & elak ..
Haft alla rätt på ett prov? – ja, faktiskt

VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? – det har jag! (:
Har du förlorat en vän? - m
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - ajemen  
Har du gått bakom ryggen på en vän? – alla har nog gjort det på något sätt någon gång
Har du ljugit för en bästavän? – en liten ljugis, men hon vet om den,
Har du haft en relation med en vän? -  nä inte vad jag vet,
Har du många killkompisar? -  yes,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0