Annonser från BloggPartner

avskrivning


Hallå igen!
Vet att jag inte har skrivit så mycket nu men det är för att det vart så mycket och det slutar aldrig. I söndags åkte jag och Julia till Göteborg och det var jätte mysigt. Igår träffade jag äntligen Isabelle efter en lång saknad och på kvällen vart det jul avslutning med handbollen. Vi körde julklappsleken och bowlade, mycket trevligt. Idag har jag vart på överby med mamma och moster stina, vi köpte en jävla massa mat för imorron ska vi till Norefjäll I Norge och åka skider med våra två " stora " familjer. Nu sitter jag här ganska så stressad för jag måste packa, städa och göra mig i ordning. Morfar och mina kusiner ska komma hit sen så ska vi äta julmat eftersom morfar inte åker med till fjällen. Jag ska även bort till Sofia " kusin " sen och lämna hennes julklapp och farfars julklapp för honom hinner jag inte träffa nu, han är i Cypern där han vart i två månader och han kommer hem imorron men då är jag påväg till Norge. Nu vet ni vad som har hänt dom sista dagarna i mitt liv och vad som kommer att hända. Har ni inget att göra kan ni ju skriva om ni vart med om något kul det sista så delar vi våran information tillsammans ( men det är bara om ni vill och orkar ) ;D ,  men nu måste jag göra mig i ordning och städa, vi hörs senare pussssss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0