Annonser från BloggPartner

dumt av mig

Tjena alla lirare.
Dåligt av mig att inte skriva under dagen, mycket dumt av mig så får det inte vara. Sitter nu i min säng och kollar på mammas pojkar ♥  Idag har jag inte gjort så mycket, vart i skolan, tränat mitt knä :/ , pluggat för prov och nu sitter jag här. Ska också påpeka att min skola var på tv'en idag " lite små kul " ett ganska långt reportage faktiskt. Dom prata om hur våran skola är och att det är bra att vi elever får vara med och bestämma lika mycket som lärarna. Dom överdrev lite på tv'n precis så är det inte men men ..  Nu ska jag fortsätta kolla på mammuts pöjkar så får vi se om jag skriver mera sen, något litet kanske kommer in puss så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0