Annonser från BloggPartner

...

Hallå folket!
Dagen idag var ganska så chill faktiskt. Vaknade runt halv 11 då jag käkade
och tog på mig myskläder. Sedan gick jag med mor och far ner till stan och passade
på att sova medans dom tog sig en sväng. Sen när vi skulle gå hem så kom min farbror
och det slutade med att vi hamnade hos dom på en fika. Var där en stund tills min kusin
kom med ett rött linne jag bad henne köpa tills imorron, ska ha det då för jag ska vara tomte i lucia tåget ..
Sen hem duscha, käka och nu sitter jag framför tv'n med Wallander på. Ska kolla lite på
det nu, jag kommer inte skriva mera sen för då sover jag så ni får ha det bra så hörs vi imorron.
Puss och sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0