Annonser från BloggPartner

fredags mys

Hallå där!
Sitter nu på mitt ny städade rum och softelerar. Kom hem från skolan för typ en timma sen och under den timman har jag kollat på tv, käkat och städat mitt rum. Har inte gjort så mycket idag mera än skolan men ska snart dra mig ner mot trollhättans city för att möta upp min underbara vän Lana banana ♥ Vi ska köpa en grymt god godis påse och hyra en film sen dra hem till mig. Kvällen idag blir ganska så lugn tror jag, för både jag och Lana är lite små sjuka som är mindre roligt .. Men imorron blir det nog fest tror jag, med mina underbart goa klasskamrater i åsaka.
Tills dess ska jag vila ut mig, men nu ska jag dra mig ner mot city som sagt och jag hör av mig senare,
haaaaaa det bra sålängeeeeee haaajjj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0