Annonser från BloggPartner

hemma

Tjooo igen!
Förlåt för jag inte skrev mera igår men var inte hemma mera efter att jag dratt mig till stan. Jag träffade Julia en stund, vi gick ner till stan och fikade jätte mysigt har verkligen saknat henne. Calle kom sen också så vi snackade lite om allt från bra till dåligt. Sen gick jag hem och packade min väska för att sen bege mig bort te Sylte där jag sov hos Lana. Jätte mysig kväll igår med mycket prat och skratt. Nu kom jag precis hem och ska ut igen nu för att ta mig en go jogging tur efter det blir det nog bara till att ta det lugnt. Så förhoppningsvis så hörs vi senare om jag inte har annat för mig.  Pusss hejj

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0