Annonser från BloggPartner

hemstudiedag

TJILLIVIPPEN!
Sitter nu i min säng " som är så otroligt go " och värmer mig lite. Vaknade för en stund sedan av att far min ringde från jobbet och väckte mig som jag inte tyckte var så snällt .. Aja i alla fall så har jag hemstudiedag idag som är väldigt skönt, ska plugga lite biologi, religion och läsa igenom några krönikor, som inte lät lika kul. Är hemma själv hela dagen så det blir till att bara ta det lugnt, plugga, städa lite kanske, ska nog ta mig en jogging tur också kanske även känner för att värma upp mig i ett solarium sen också men vi får se,  nu ska jag dra mig mot biologiboken vi hörs senare.  pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0