Annonser från BloggPartner

ingen dag är den andra lik

Hallå snyggingar!
Har nyss vart ute och joggat och kom precis ut ur en varm dusch som inte alls satt fel. Idag har vi haft vollyboll i a-hallen från halv nio - kvart i elva sen slutade vi, ska inte klaga på dagen för den var bra. När jag kom hem så satte jag mig en stund och plugga men det slutade senare med tv'n. Nu ska jag traska ner för trappan för maten står och väntar på mig, pappa har gjort något nytt idag så vet inte vad det är och efter maten blir  det BONDE SÖKER FRU!  hahah hoppas ni kikar på det, själv har jag följt det detta året och tycker Roger är en härlig prick, haha skön kille. Nä men nu ska jag dra mig ner vi hörs senare, puss!

  
hahah, härlig filur ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0