Annonser från BloggPartner

inte kul för fem öre

Nu sitter jag här igen efter att ha värmt upp mig lite i solariet. Det var varmt och gott kände att det satt bra med lite färg såhär till julen. Nu sitter jag i min otroligt goa säng och lyssnar på musik, helt underbart! Och nu när jag ändå sitter här tänkte jag säga som så att idag började jag dagen på sjukhuset där jag fick reda på att jag ska opereras :/  usch och blääää, började gråta när jag hörde det. Så det blir ingen handboll för min del på ett jävla halvår om inte mera och det gör mig så arg. Det är mitt vänstra knä som ska få sig en operation och den diggar det inte. För tre månader sen kunde jag göra vad jag ville, jag kunde hoppa, springa fort, sitta på huk och göra saker utan att det var några problem och nu sitter jag här och kan inte ens sitta skräddare utan att knät skriker för att det gör OOOOOONT! L I V E T  S U G E R ,  för stunden. Nu blev jag lite depp när jag börja tänka på operationen så jag ska ta och hoppa in i duschen där jag kanske drar en liten reffff på en låt också för att bli lite glad igen,  haha  hejjjj så länge ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0