Annonser från BloggPartner

kväll med eve

Hej Tjohopp Hallå!
Ligger nu i sängen och Evelina har precis gott efter en svingo kväll. Vi möttes i city centrum i tråk hålan Trollhättan och köpte godis. Sedan drog vi hem te mig och käka sen deäcka i sängen framför idol. Kvällen har vart mys och det har vart mycket snack från allt till inget. En hel del skratt så magen värker nu. Idol finalen var även väldigt spänd, vi låg typ i varandra och var gött nervösa och när det var Eriks låt som spelades så skrek vi av glädje och jag rös så mycket att jag började frysa. Nu ligger jag här pömsig och slapp och ska ta mig en blund. Ville bara berätta om min kväll och hoppas ni har haft en lika bra kväll som jag, för min var grym! Vi hörs snyggingar sovgotttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0