Annonser från BloggPartner

lång dag

Hallå läsare!
Idag har det vart en lång dag. Allt började med att jag gick upp lite efter åtta i morses för att gå ner till stan och sola och gå hem igen, " promenix och solning på samma gång ". Efter det duscha jag snabbt sen drog jag och Lana till överby och var där i typ 6 timmar. Köpte ett par skor och en tröja. Sen när jag kom hem sen så hade mamma köpte tre tröjor till, till mig också som var jätte fina. Efter detta så gjorde jag mig i ordning för att gå på bio med Evelina och Matilda som jag då inte ångrar. Svinbra film, Avatar gick vi på. Trodde inte den skulle vara så bra som den var, kan verkligen rekommendera den filmen asså. Sen kom jag hem och nu sitter jag här och skriver. Är svintrött efter denna dagen den har vart lång så nu ska jag sova. Imorron blir det till att simma med Angelica sen efter får vi se, vet inte riktigt än. Hoppas ni haft en bra dag, nu ska jag nana puss och godnatt snyggingar ♥  / annaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0