Annonser från BloggPartner

minnen jag inte glömmer från 2009


midsommar är inget man glömmer direkt. Vi var några familjer i en stuga ute på kusten i några dagar. Det var bad, spel, skratt, god mat och lekar och allt vad det nu var, jätte trevligt!


norge och norefjäll för en vecka sen är en av sakerna som kommer sätta sig på minnet i år. En skidresa och jag får inte ens åka, haha nästan skrattretande men det funkade iaf, mycket skratt och god mat här med!


polen med klassen är något jag nog kommer att minnas hela livet tror jag. En resa med alla ens klasskompisar sista året i grundskolan. En stor upplevelse och även en riktigt rolig resa, tack för alla som var med och gjorde den rolig!


åhus handbollscup som spelas på sand. Älskar det verklige, sommar och handboll utomhus är verkligen svinkul. Det gick bra för oss i år och vi hade riktigt *ävla roligt asså, mitt handbollslag är underbart!


egypten i februari är nog en resa jag kommer minnas väldigt länge. Vi kolla på pyramiderna, dög ute på havet och solade och hade det skönt i två veckor!


cypern som vi åkte till i slutet av augusti är också en riktigt skön resa att minnas. Vi gjorde inte så mycket när vi var där, men fortfarande ett riktigt härlig ställe som jag vill åka tillbaka till!


bilden talar för sig själv <3


sen har det hänt en massa mera saker men nu tog jag bara upp några av dom, hoppas ni haft ett bra år och kommer få ett grymt mycket bättre år nu 2010. Gott nytt år på alla er sötisar där ute hoppas ni får en trevlig kväll pusssss ♥ / annaaa


Kommentarer
Postat av: klara bennhage

åhus (L)

2010-01-01 @ 22:46:13
URL: http://klarabeennhage.devote.se
Postat av: Anonym

alla älskar åhus! :)

2010-01-01 @ 22:58:02
URL: http://annaaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0