Annonser från BloggPartner

redo

Hej igen!
Sitter nu i min säng ny duschad och redo för kvällen. Jag tänkte dra mig neråt och äta lite. Magen har lagt sig lite och känner för att samarbeta med mig lite granna nu. Den gör inte lika ont längre och börjar bli sitt mjuka ja igen. Det blev ingen jogging tur idag tyvärr känner jag då, men en promenix blev det allt. Var ute och gick i en timma ungefär. Jag gick ner till stan och runt där lite, förbi ishallen och tingvalla och hem igen. När jag sedan kom hem så väntade soffan och two and a half men på mig så det va skönt. Nu ska jag umgås lite med min söta mamma så får vi se vad hon har att säga idag.
& till er säger jag godnatt och sovgott

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0