Annonser från BloggPartner

surprise

HALLÅ DÄR!
Sitter med biologiboken och pluggar nu för idag fick jag reda på att vi faktiskt hade läxa som jag då inte diggade så mycket. Ska ha no förhör på torsdag så måste plugga på nu. Ska snart dra ner till stan med Erika för att köpa julklapp till avslutningen på torsdag kväll sen efter det ska vi kolla på laget när dom lirar i a-hallen. Innan vi knallar ner till stan ville jag bara berätta att jag är jätte glad idag. När jag kom hem från skolan idag och skulle gå upp på mitt rum för att hämta biologiboken så står det en helt ny kamera på mitt skrivbord som var till mig, då blev jag jätte glad :D Så har läst lite om den nu och laddar batteriet. Ska läsa lite mera om den ikväll och testa den imorron så får vi se om den duger. Nu måste jag kila ville bara dela med mig av den roliga nyheten.
Vi hörs senare, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0