Annonser från BloggPartner

tidig hemgång

Nu kommer ni bli lika förvånade som jag blev. Jag är redan hemma från skolan och vi har inte slutat än :0
Satt på lektionen och magen börja göra fruktansvärt ont och den började krampa. Magen drog ihop sig och gjorde jätte ont sen släppte det. Två minuter senare drog den ihop sig igen och hela magen var jätte hård så höll den på så. Jag kunde typ inte sitta ner så jag drog hem. Nu ligger jag i sängen med världens verk så jag sträcker ut mig som en katt och blir lång så magen inte kan dra ihop sig " smart som jag är ". Ska göra den en stund nu sen kolla på tv'n eller något. Får se om det blir en jogging tur sen, tveksamt i nu läget men jag får se. Jag hör av mig senare sötnosar och tills dess sköt om er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0