Annonser från BloggPartner

tonight it's just you and me

Hallåå där ute!
Sitter nu i min säng och pustar ut efter en lång dag. Den började i morses med att jag och mamma skulle gå till stan fika sen dra hem igen. Men sluta med att vi fika, gick i affärer och shoppa, gick hemmåt och träffa min moster, då blev det att gå till emma's och dom skulle ta en öl och jag en cola, vi satt där i typ 5 timmar och det droppa in personer en efter en och det sluta med att vi va en massa där och nu är jag äntligen hemma. Vilken dag om jag får säga det själv, blev inte alls som tänkt men men, nu väntar jag på att en kompis hit ska komma.
Ni får ha en toppen kväll så hörs vi imorron, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0