Annonser från BloggPartner

torsdag

Hallå alla lirare!
Idag har dagen vart lite annorlunda. Jag och Frida var på plusgymnasiet idag för att kolla hur det var, det var bra men vi va bara där en lektion därför ska vi tillbaka efter jul. Efter lektionen visade Niklas oss runt " en skön grabb det " och efter det pratade vi med rektorn. Efter det så slutade vi då vi drog runt i stan i Uddevalla. Först fikade vi sen satte vi oss på donken. Efter att ha suttit där i typ en och en halv timma så kom Niklas och hans vänner från ingenstans och satte sig med oss. Det var kul och vi skrattade mycket, jätte härliga killar. Vi var med dom en stund senare på dagen och sedan drog vi hem till Trollhättan igen. Dagen har vart bra idag, mycket skratt och mycket kul och även lite träning på eftermiddagen som satt helt fint! Imorron är det fredag och fredags mys framför idol med en massa godis med Evelina hjärtat som jag har saknat mycket. Det ska bli kul att träffa henne igen för det var ett tag sen nu. Nu är jag trött och ska gå och sova så jag orkar hela dagen imorron med, ni får ha det så bra tills nästa inlägg och sovgott nu pusss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0