Annonser från BloggPartner

vanlig dag

Hallå alla ni, idag har jag vart med Angelica hela dagen. Vi började med att dra till badet och bada lite, simmade runt som två sälar. Hhahaha vackert var det då inte. Efter det sola vi sen drog vi hem käka och duscha sen träffade vi Julia. Vi var hos mig idag och bara chilla, käka mat och mumsade lite på godis skålen. Nu ligger jag i sängen och tänker på året som varit och jag känner att jag skulle velat hoppa över detta året för det var inget år jag diggade precis. Visst det har haft sina fördelar men mycket dåligt också. Hoppas verkligen att 2010 blir ett bra år, vill verkligen att det blir ett år som jag kommer minnas. Är inte på världens bästa humör nu och jag tänker inte ta ut det här och nu så därför ska jag gå ner och be mamma massera mig lite för jag har svinont i ryggen också :/ .  Men hoppas att ni haft ett bra år och kommer få ännu ett bra år, puss på er ♥  / annaa


Kommentarer
Postat av: patricw

2010 är ett bra år, jag känner det! :)

2009-12-31 @ 02:33:54
URL: http://patricw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0