Annonser från BloggPartner

---


Detta visste ni inte:




SPINDLAR!

När jag kom hem efter skolan och skulle gå upp på mitt rum såg jag en spindel och jag blev skiträdd, jag
verkligen hatar spindlar dom är äckliga som få! Jag har nyss lärt mig att kolla på små spindlar, asså
dom dära minimala spindlarna dom är inte lika läskiga. Men stora spindlar med håriga ben
usch jag kan inte ens tänka tanken, jag gillar verkligen inte spindlar ..
När jag ser en spindel på bild eller i verkligheten börjar det klia på hela mig och det
känns som om dom är överallt, och att drömma om spindlar på natten är rena MARDRÖMMEN!
USCH & FY, dom gör ingen nytta enligt mig och definitivt inte hemma hos mig.

Så nu vet ni att jag avskyr spindlar, kan alltid vara kul att veta. Bilden jag valde att
ha tog jag för dom andra klarade jag inte av att kolla på, dessa fyra
var mycket lättare att kolla på.


Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

hatar oxå spindlar, speciellt dem håriga och stora. Skulle dö av rädsla om en fågelspindel skulle komma emot mig. Min kille som är från Brasilien har berättat att där borta lever världens störta fågelspindel, och när han bodde där så var det en sådan som överföll och dödade en katt :S Kommer fan aldirg åka dit.



sv: Gött att höra! Det är bara fint här med :D

2010-04-20 @ 16:27:29
URL: http://perspektiw.blogg.se/
Postat av: Anonym

usch, jag säger ju det dom är både äckliga och farliga .. :0

2010-04-20 @ 18:14:48
URL: http://annaaka.blogg.se/
Postat av: line

själv hittade jag en humla på mitt golv,

och den levde!

2010-04-20 @ 18:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0