Annonser från BloggPartner

10.59

Godmorgon!

Har nyss vaknat och ligger nu i sängen och lyssnar på musik och kollar igenom mina bilder.
Herregud vad många bilder jag har på datan, så sjukt många goa minnen och stunder. Har även
kollat igenom lite bilder från Grekland, Cypern och Egypten som är dom tre senaste resorna och jag vill dra NUU!
Skulle vara så sjukt skönt att bara få dra iväg två veckor nu och samla på sig lite färg inför skolavslutningen.
Men nej, det blir inget med det!
I stället ska jag vara hemma och plugga, men det funkar också men det är bara för det snart är slut på skolan!

Men nu ska jag dra mig ner och äta frukost som mamma gjorde till mig innan hon åkte, så söt är hon!
Hoppas ni får en bra dag så hörs vi senare puss! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0