Annonser från BloggPartner

18.41

Hallå raringar!

Sitter nu på framsidan med solen rakt i ansiktet och det är så underbart. Kom precis hem från en cykeltur med Jonis, mycket trevligt. Idag var det även första dagen i skolan efter en vecka och jag kan inte påstå att jag tycker det var så kul. Men men efter skolan drog jag och Erika hem till mig och käka sedan drog vi ner till sjukis. Tyvärr blir det ingen grillning idag som jag hade hoppats på men jag överlever nog.
Ska till Julia en snabbis sen för hon fyller år idag så kvällen blir bra ändå. Min underbart fina Julia fyller 17 idag och håller nu på att bli en stor tjej, ETT STORT GRATTIS TILL HENNE! ♥

Nu ska jag njuta lite till av dagens sista solstrålar, puss så länge!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0