Annonser från BloggPartner

22.55


Sååååå, nu sitter jag här ny duschad och go. Dagen idag har varit SUPER mysig, vaknade upp hos Lana imorse och tillbringade sedan resten av dagen med Malin. Träffade henne i stan så tog vi lite att dricka, gick sedan till bryggan och satt där en stund. Efter det tog vi bussen till utsikten där vi tog lite kort, var i solen och bara hade det mysigt. Kvällen tillbringade vi hemma hos mig och det var precis som vanligt, sitter i sängen och mest pratar.

Ska snart gosa ner mig i sängen för imorgon drar vi till GÖTEBORG och shoppar loss lite så måste ha lite kraft till att gå runt där. Hoppas ni haft en lika bra dag som jag så hörs vi puss och godnatt! ♥



 
detta blev dagens klädsel + en svart halsduk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0