Annonser från BloggPartner

anledningen för tillfället

Hallå godingar!

Tråkig som jag är så har jag inte uppdaterat på ett långt tag nu, men det är på grund av att jag inte varit framför datan och dagarna har varit långa. Har varit med Frida hela helgen och vi har gjort det ena och det andra och varit överallt känns det som och inatt var jag ute i Lysekil så mycket därför det har blivit dåligt med skrivande.
Har lite kort på kameran som jag tänkt ladda upp så ni får se lite vad jag gjort ialla fall, men det kommer senare för snart kommer Erika hit som jag inte träffat på en vecka nu. Tjejen har nämligen varit utomlands, så henne tänkte jag välkommmmmna hem nu.

Men jag skriver sen igen, puss på er! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0