Annonser från BloggPartner

dåligt av mig

Hallå vänner!

Förlåt för dålig uppdatering idag men har inte varit vid datan. Vaknade imorse av att far min väckte mig och tvingade upp mig, var ju ledig idag så hade tänkt sova ut men det gick inte vägen. Den stora gula solen var på himlen så jag tog med mig matteboken och satte mig på framsidan. Efter en stund kom Frida, vi snacka lite har inte träffat henne på ett tag. Sedan var det sjukis och sedan hem till Frida. Nu kollar jag lite på tv och ska snart duscha.

Hoppas ni haft en bra dag, PUSSSS!

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: Härligt, joda de e finfint med mig ;)

2010-04-19 @ 20:21:40
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0