Annonser från BloggPartner

´ ´


jag staplar upp mitt liv jag tar rad för rad jag sparar ingen tid jag tar dag för dag allt jag sa var
som det var ingenting är lögn som i en sömn var jag fast i min dröm att bli älskad av dom närmsta
för den jag är att få känna den där känslan som fördelen är med ett upp bordat liv inom bord positiv
så jag sprider peace ut till alla er som fullständigt skiter i och faller ner utan någon som ser vad som
sker ut i gatan ber för att vakna för jag vill inte drömma mer det är väll ingens fel men nått borde
hända slagkraften är låg så jag slår med min penna låter vindarna vända till nått som dom dög åt jag
vill inte titta så jag sluter mina ögon besviken på livet alla saker som dom ljög om


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0