Annonser från BloggPartner

göteborg

Hallå!

Äntligen hemma efter en låååång dag, tro mig. Hela dagen har spenderats i Göteborg tillsammns med min sjuka vän Malin och den har varit en mycket rolig dag. Allt började med att vi inte fick några platser på tåget dit så vi var längst bak i något rum, där vi höll på att få hjärtatttack på grund av att ett mötande tåg dök upp bara sådär. Sedan var det fram och tillbaka i alla affärer och vi testade kläder hit och dit och det tog aldrig slut. Jaja men i alla fall så var hemresan det bästa på hela dagen det var det sjukaste jag varit med om. Ska inte gå in på detaljer men har inte skrattat så mycket på länge. Det har alltså varit en helt underbart rolig dag idag, tack för det Malin!

Jag köpte en klänning, två tröjor och en BH bilder kommer strax :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

tkr om dig massa, tack för dagen anna! :)

2010-04-08 @ 23:28:23
URL: http://malinkk.blogg.se/
Postat av: Anonym

dsm raring! :)

2010-04-08 @ 23:51:38
URL: http://annaaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0