Annonser från BloggPartner

överraskning i brevlådan

Hallå där!

Slutade skolan vid tre då drog jag hem käkade och kolla lite på tv. Nu sitter jag lite i solen och myser, det är lite kallt och blåsigt men min goa tjocktröja hjälper mig att inte frysa. Fick även post förut från Ellos med tre stycken värdecheckar på 100 kr, 300 kr och 500 kr :) haha, det var kul då blev jag lite gladare.
Vet inte riktigt vad som händer senare, skulle vilja gå ut och springa i detta underbara väder men som sagt så går inte det eftersom jag inte får springa förns om två månader, och faktum är att jag inte ens kan springa för knät är inte tillräckligt bra än. FYYY!

Hoppas ni haft en trevlig dag,  PUSS! ♥



bilden är tagen i egypten 2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0