Annonser från BloggPartner

sol sol sol

Hej igen!

Dagen igår var helt okej. Den började med att jag följde med Frida ner till stan för hon skulle sola, sedan stannade vi kvar och satt en stund på bryggan och myste innan jag skulle käka på New Place. Farfar hade bjudit ut oss på middag som man självklart inte tackar nej till, man får ju käka hur mycket man vill medans han betalar så det var bara att ta sig dit. Käkade något jättegott som jag blev gör mätt på men jag och Sofia tvingade i oss efterrätt ändå, nicenice. Sedan mötte jag upp Lana och Manuela i stan så drog vi till Lana där jag var tills idag.

Kommer hem och et är super skönt väder ute så slog mig ner en stund i en go stol som stod perfekt i solen, mycket trevligt. Ska snart ner till stan  för att träffa Lana och Inga en stund igen haha, vi tänkte väl sätta oss på någon skön plats och fortsätta njuta av solen.

Hörs senare puss /  Anna  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0