Annonser från BloggPartner

töffft


Hej!

Kom precis hem från sjukgymnasten efter att ha spenderat ungefär en och en halv timma där med Elin, haha tur att hon var där annars hade jag haft svintråkigt. Dagen på friskis gick som den gick, hyfsat bra var det i alla fall. Vi fick gjort det vi skulle göra, kanske inte precis som vi tänkt oss med det gick igenom. Det som är kvar av dagen ser inte så ljus ut för min del för det står mycket matte på schemat eftersom vi har matte nationella imorgon igen och förra gick sådär, så jag måste plugga lite känner jag.

Har tyvärr inga bilder från våra lektioner idag, har en video men får se om den kommer in :)
Vi hörs sen PUSSS! /  Anna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0