Annonser från BloggPartner

Tonights gonna be a good night


Jaha mina vänner, då var det fredag och valborg igen! God mat, goa vänner och en lyckad kväll börjar närma sig. Jag hoppas verkligen att denna dagen blir bättre än den förra, allt kan bli bättre och roligare om man bara vill och jag känner att vi alla vill idag. Ska vara hemma hos en kompis och äta god mat med mina underbara vänner sedan bär det vidare mot FEST! Men jag hoppas verkligen att ni alla kommer få en super bra kväll idag, :)

Nu ska jag hitta något att ha på mig på en lektion i skolan, tycker nästan det är lite onödigt att åka till skolan en lektion sedan dra hem igen :/  men men man måste ju. Vi kanske hörs senare det beror på om jag hinner vara vid datan en snabbis, men det märker ni om inte annat, PUSSSSS!  ♥


 

Jag saknar dig älskling!
Sista bilden är från i somras .. 


Tonights gonna be a good night, that tonights gonna be a good night
that tonights gonna be a good good night, I can feel it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0