Annonser från BloggPartner

VAKNA MED THE VOICE

Godmorgon snyggingar!

Sitter nu framför tv'en med min frukost och kollar på vakna med the voice som jag faktiskt inte brukar kolla på, så jag har inte en sådan jättebra koll på vilka alla är. Men för tillfället är det en kille med svart tröja och lite längre hår ( ni kanske vet vem det är ) som trollar och helt seriöst så fattar jag inte hur han kan. Hur andra personer/trollkarlar kan trolla, det är helt ofattbart. Han höll i en hundralapp så vek han ihop den och sedan när han vecklade ut den igen så var den en femhundralapp, :0 jag menar hur *an går det till? Dom personerna som verkligen kan trolla och gör det bra är så grymma, själv tycker jag det är riktigt ballt om man kan trolla bra. Man behöver inte kunna många trolleritrick bara ett eller två är fräckt.
HAHAHA och nu har dom klätt ut sig till super mario och rappar, haha ska nog börja kolla på detta på morgonarna istället.

Men nu måste jag dra mig, göra mig i ordning för skolan. Vi hörs senare PUSSSS på er!♥


--->




Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack så mkt! ;)

2010-04-20 @ 11:22:28
URL: http://duskoo.blogg.se/
Postat av: Tobias Martinsson - Mitt liv genom en kameralins

sv. Ja verkligen :D

Tack så mkt! :D



Allt bra med dig idag?

2010-04-20 @ 12:59:06
URL: http://perspektiw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0