Annonser från BloggPartner

2009 vs 2010

Hallå goingar! ♥ Hoppas ni mår bra, själv mår jag mindre bra efter operationen igår. Känner mig yr och lite illamående och mitt knä gör mycket ondare idag än igår, för nu har det mesta av mitt smärtstillande jag fick igår försvunnit. Ligger i soffan nu för mor och far har åkt till jobbet och jag får inte gå i trappan själv, ifall jag svimmar. Så nu ligger jag och väntar på min morfar som ska komma och ta hand om mig, laga mat osv, bäst är han!

Så nu när jag ligger här i soffan och har ett ny opererat knä så ligger jag och tänker på att för exakt ett år sedan låg jag i Egypten och sola med ett helt oskadad knä, mitt egna goa knä. Känner att jag vill tillbaka dit NU!
Kolla på pyramiderna, dyka med delfiner, sola och bada, snorkla, äta god mat, sitta i poolbaren, åka till Kairo " som nu mera är ett av världens mest förorenade ställen " att bara vara i Kairo en dag är som att röka ett helt paket cigaretter. Men ändå vill jag tillbaka dit, och även tillbaka till allt det jag rabblade upp innan, åh ge mig sommar och sol nu!!






egypten 2009


Kommentarer
Postat av: line,

haha, själv* anna :)

2010-02-26 @ 17:16:52
Postat av: line,

haha, själv* anna :)

2010-02-26 @ 17:18:13
Postat av: line,

haha, själv* anna :)

2010-02-26 @ 17:19:16
Postat av: line,

oj :o

2010-02-26 @ 17:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0