Annonser från BloggPartner

26 februari


Hallå alla lirare!
Vaken tidigt idag med, det är svårt att sova när knät gör ont hela tiden. Men på grund av all smärta så var går dagen väldigt bra ändå. Morfar kom hit och tog hand om mig och han är såååå go, först laga han mat till mig, senare tog han fram kakor och gjorde kaffe och så åkte vi till jätten och så köpte han en Ben & Jerry's till mig. Senare på kvällen kom det även en favorit hem till mig, hon trotsar det arktiska klimatet och promenerar hem till mig och in genom dörren kommer en insnöad Julia! ♥ hahaha åh vad jag älskar henne!

Dagen idag blir inte till att ligga i soffan som jag hade räknat med, nej för mamma slutar halv ett idag och ska dra med mig till överby så jag får gå lite med knät, usch fy och bläää kommer vara jobbigt och det kommer göra ont. Men men vad gör man inte för sin mamma när hon vill en väl?

Hoppas ni får en bra början på denna helgen, och var glada för att ni slipper ligga hemma med ett ont knää pusss på er!

Kommentarer
Postat av: patricw

Ligga? Ja, tack! :D

2010-02-26 @ 11:43:00
URL: http://patricw.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0