Annonser från BloggPartner

3 dagar

Hallå goingar! ♥  vet att jag varit kass på att skriva nu men det kan bli så ibland, har inte varit så mycket framför datan och då är det lite svårt att skriva, ;D men nu sitter jag med den i knät och tänkte skriva lite .. Helgen har jag tillbringat med min kära vän Frida som alltid är lika kul. Vi har inte gjort något speciellt alls utan det har varit en lugn helg, ofixade och lata har vi varit.


Nu gör jag inget livligt alls utan jag ligger och degar i min säng och kollar på min första kärlek och försöker vara social på msn, var lite depp förut men som tur är har man en glad Sanna som skriver och gör en gladare ♥


 



pusss påååt


Kommentarer
Postat av: sanna

puss på dig sötnos! :*

2010-02-22 @ 11:50:58
URL: http://bottensanna.blogg.se/
Postat av: anna

puss på dig sanna, (K)

2010-02-22 @ 20:33:35
URL: http://annaaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0