Annonser från BloggPartner

EN DAG

Idag är det bara en dag kvar tills det är dags för operationen, egentligen mindre för den sker halv åtta i morgon på morgonen menmen jag är gööööööööööööööööör NERVÖS! Har aldrig haft något problem med sjukhus, men nu känner jag att jag är lite skraj faktiskt, tänk om jag vaknar upp undertiden dom håller på :0 ,  nä det får inte hända, då avlider jag typ. Men nu ska jag inte vara sådan, jag ska snart duscha en gång till med skrubb & tvätt eller vad den hette för jag måste vara ren i morgon, måste även duscha med den en gång innan jag åker dit i morgon, usch fy bläää. Sicka regler, herregud.  Hoppas ni haft en bra dag ♥





:O:O:O:O:O:O:O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0