Annonser från BloggPartner

helgen som varit

Så, nu har jag duschat färdigt och sitter nu och käkar tacos med mamma framför tv'en. Vi kollar på familjen annorlunda för det är den ända kanalen som funkar för tillfället vilket inte är så roligt. Det handlar om tre familjer som har typ 1000 barn var, lite små jobbigt kan jag tänka mig att det är.


Men i alla fall min helg har varit bra och den började med att jag spenderade fredagen hemma hos Frida som vanligt tillsammans med Frida och Fabian, mys. På lördagen var jag hos Frida nästan helga dagen sen drog jag till världens bästa Isabelle och prata ut och gosa lite med henne, hade saknat henne så! <3 .. Sen på söndagen drog jag till Göteborg med Julia för att hjälpa hennes bror att flytta, och det gick ju som det gick. Först gick vi på stan och shoppade i typ tre timmar sen höll vi upp några dörrar när dom bärde in allt i lägenheten sen la vi oss i Patriks säng och låg där resten av tiden. Men det var kul, alltid lika kul att träffa min lilla busjulia hon är så gooooooo! Hoppas ni hade en bra helg också ♥

det var min helg --


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0