Annonser från BloggPartner

idag är det exakt två veckor till min operation ..


Hej igen!
Sitter nu i soffan efter ett väldigt skönt träningspass, började med att jag och modern joggade runt 6 km sen när jag kom hem blev det lite styrka armhävningar, sit-ups, en sin övning typ och en övning till som jag precis glömde bort namnet på. Efter det blev det även en promenix till jätten och tillbaka så nu är mina ben helt slut, riktigt stolt över mig själv idag " en klapp på axeln ".


Kvällen blir lugn och den tillbringas med modern, det blir lite god mat och tv som väntar. Har inget plugg denna veckan och det är sjuuukt gött, men däremot har jag nationella och det diggar jag inte alls. Eftersom jag inte alls är bra i skolan och har inte turen på min sida så känner jag på mig att jag kommer misslyckas tyvärr, menmen så kan det vara får bara försöka se ljuset i det mörka, haha :)

Hoppas ni haft en bra dag, nu blir det god mat och tv pusss ♥  / anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0