Annonser från BloggPartner

inte bra

Hallå igen!
Nu har jag inte skrivit på ett tag men det har varit för jag inte haft tid och för att det inte funkat. Det har varit mycket i skolan nu det sista också, tre prov på två veckor + att nationella börjar nästa vecka. Kan inte på stå att jag diggar februari detta året. Det är inte bara skolan som är jobbig heller utan min operation sker nu den 24 februari :0  jätte nervös, tänk om något går fel.

Men men, dagen idag blir lugn och jag ska snart dra mig bort te Frida där jag även spenderar natten. Får se vad som händer tror att det blir en lugn kväll med god mat och mys, men man vet aldrig vad som händer tillslut. Hoppas ni haft en bättre vecka än mig och får en bra start på denna helgen pusss sötisar
bjuder även på dessa härliga bilder från syslöjden, malin, sara och jag haha
ni är underbara tjejer!

Kommentarer
Postat av: malin

sikka godingar, du är underbar anna, glöm

inte det <3

2010-02-21 @ 22:12:04
URL: http://malinkk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0