Annonser från BloggPartner

T V Å D A G A R

HaaJJHajj!  Dagen idag har varit chill, träffade Isabelle idag och det var lika mysigt som vanligt. Vi pratade och skrattade, samt sjöng och dansade lite, alltid lika trevligt att träffa henne. Vi lagade även mat och bakade lite och sedan drog vi ner till älvhögsborg. Isabelle drog på handbollsträningen, och jag får inte träna handboll än så jag och Frida gymmade lite. Nu är jag hemma och har nyss ätit och färgat ögonbrynen. Ska snart gosa ner mig framför tv'en och bara mysa.

Nu är det bara två dagar kvar till min operation och jag är lillenervös ..  :000000  Hoppas det går bra.
Hoppas även ni har haft en fin dag idag, pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0