Annonser från BloggPartner

vill träna!



Jag klarar inte detta längre känner jag nu, jag måste få träna! Jag har inte spelat handboll sedan i början av september och jag har inte joggat på två veckor. Jag har inte tränat så mycket att jag varit helt slut på månader. Usch för att ha varit skadad och usch för att vara ny opererad. DET SUGER! Jag vill bara gå ut på planen och köra en redigt go match och när jag går av planen så vill jag att det ska kännas i hela kroppen att jag är helt slut, jag vill slänga mig ner på golvet för jag är så trött av att ha tränat och dricka upp en vattenflaska på en sekund för jag är så törstig.

Jag saknar friidrotten sjukt mycket också och vill bara ut på edsborg och springa 7 varv så fort jag kan, bara ta spjutet och kasta det tre mil bort och stampa hårt i marken så jag flyger över höjdhoppsribban som ligger på 2 m. Vill träffa alla goa människor som hela tiden gör en glad och ha en tränare som finns för en hela tiden och hjälper en för att bli bra på något man älskar. Jag vill ut på banan och visa att min teknik i att kasta spjut fortfarande finns kvar och att jag har viljan att fortsätta. Jag vill så mycket! Men kan jag utföra det? NEJ! För jag har varit skadad i över ett halv år och nu är jag påväg att bli bra igen men får inte göra allt förns om ett halv års mer väntan. Tills dess blir det rehab träning men hur kul är det? Inte kul alls, JAG VILL TRÄNA SKITEN AV MIG NU!






såhär ser mitt knä ut nu, jätterolig ..    eller inte


Kommentarer
Postat av: Aylin

stackare:(

2010-02-28 @ 23:48:30
URL: http://givemesomething.blogg.se/
Postat av: line

aaw, lilla :/

2010-03-01 @ 09:46:42
Postat av: malin

åh anna, allt blir bra! hoppas du mår bra efter

operationen nu iaf, älskar dig<3

2010-03-01 @ 12:48:32
URL: http://malinkk.blogg.se/
Postat av: Anonym

A: lite små synd :/

L: mkt illa ..

M: a vi får hoppas, adå det rullar på och det blir väll bra med tiden .. älskar dig <3

2010-03-01 @ 12:54:55
URL: http://annaaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0