Annonser från BloggPartner

-v-

Hej igen! Sitter nu i min säng och gör absolut ingenting, kollade precis på paradise hotel men nu var det slut. Kvällen idag slutade med fika på strandgatan med Julia och Angelica, mys. Sen drog jag hem och vi hade lite gäster, så vi käkade god mat och sen landade jag i sängen. Klippningen blev väll helt okej antar jag, färgade min utväxt som inte alls var fin och la i lite bruna slingor. Dagen i morgon blir att dra med Angelica till stan och kolla fotboll sen vet jag inte så mycket mera. Tänkte dra på en film nu och äta mig lite fet på nötter. Vi hörs i morgon igen snyggingar, och tills dess så får ni ha det bra puss ♥ / mig

Jag och Noel taggade för lägg dags i Uddevalla!

Kommentarer
Postat av: patricw

Blev väl nice? :)

2010-01-06 @ 00:06:14
URL: http://patricw.blogspot.com
Postat av: Anonym

bilden är tagen innan klippningen ;)

2010-01-06 @ 10:51:08
URL: http://annaaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0