Annonser från BloggPartner

en dag med alcc,

Hallå igen! Tillbaka efter en riktigt go dag faktiskt. Imorse så städade jag rummet och rensade ur två lådor med massa grejer. Sen träffade jag Alexandra så gick vi på en lång lång promenad i tre timmar typ. Vi gick igenom stan bort till slussarna genom hela Skoftebyn mot Hjortmossen - Tingvalla och hem. Hade ont i hela kroppen när jag kom hem sen. Senare på kvällen kom Alexandra hit så kollade vi på film och snacka om allt från pinsamheter till mer seriösa saker. Nu är jag ganska trött och ska dra på en film och se om jag kanske somnar till den. Pappa kom även hem med en ny tv idag, så hela vardagsrummet är täckt av en tv, kulkul. Men nu ska jag dra mig mot sängen, hoppas ni haft en bra dag puss ♥  / anna



   

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0