Annonser från BloggPartner

..

HallåHallå! Kom precis hem från Evelina där jag spenderade går dagen och natten. Det har varit riktigt kul att träffa henne igen. Igår åkte vi pulka med typ hela eves hockey lag kändes det som. Jätte kul var det faktiskt, riktigt goa människor var dom. När vi kom hem sen så kollade vi på film och pratade. Idag har vi bara degat och nu sitter jag i min säng. Ska inte göra något alls idag, bara ta det lugnt och tagga för skolan imorron. Usch för skolan säger jag bara, kan inte påstå att jag tycker det är kul alls, men men skolan är ett måste. Ska kolla lite på tv och käka kanske skriver mera sen om inte så hörs vi imorron,  /   anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0