Annonser från BloggPartner

ett äventyr väntar

Hallå läsare!
Sitter nu i min säng med min lilla sockertopp Julia. Vi har kollat på film hela kvällen och myst till det lite med nötter och kolasås, ;D ..   Vi sitter och funderar på vad vi ska göra i morgon och har kommit fram till att vi ska vara riktigt busiga och åka på ett äventyr. Äventyret är en bussresa till Skara för att kika runt lite där och se hur det är. Hahaha det kanske låter lite små konstigt, men jag tror starkt på att det kommer bli en kul grej. Nu ska vi bädda ner oss i sängen för att små prata lite sen sova, vi måste ju vara utvilade tills i morgon det blir nog en lång dag. Hoppas ni haft en bra dag och kommer ha det lika trevligt som oss i morgon, puss och sakna mig inte för mycket i morgon ♥ /  anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0