Annonser från BloggPartner

första skoldagen

Hallå alla lirare! Kom precis hem från träningen. Tränade först mitt knä på sjukgymnasten med Erika sen drog vi och kolla på träningen i a-hallenen stund. Nu har jag kommit hem käkat och nu sitter jag med engelskan i händerna. Så sjukt dåligt att skolan ger oss två läxor första veckan, känner att jag skulle kunna slå ner min skola för tillfället. Men tyvärr så går det inte för skolan är för högt :/. Men men vad ska man göra, sista terminen är tuff med mycket prov O C H dom nationella proven. Just därför har jag inte tid med att sitta här för tillfället och skriva utan måste plugga på glosorna och läsa igenom texten lite. Så vi hörs senare, pusss så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0