Annonser från BloggPartner

fredag

Godmorgon! Står nu i köket och lagar mat, men tro inte det är något svårt för så bra är jag inte. Dagens rätt idag är fullkorns mackisar och mamma scans köttisar mummms. När jag är klar med maten ska jag göra mig i ordning för att dra mig ner till stan för en fika med Maria. Ska bli kul att träffa henne för det var länge sen nu. Efter det drar jag mig hem till Isabelle är där en stund sen traskar vi hem till mig och tillbringar kvällen här tror jag. Ska bli kul att träffa henne och bara prata, mysa och skratta. Men nu måste jag gå tillbaka till maten håller på att bränna köttisarna nu, inte bra. Hoppar ni får en bra dag så hörs vi senare eller imorgon beror på om jag är mera på datan idag, pusss ♥ /  anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0