Annonser från BloggPartner

Göteborg


HallåHallå!
Vaknade precis upp ur mina härliga drömmar, men nu tillbaka till verkligheten. Igår var det en hel dag i Göteborg med klassen, den började med två timmar fritt, sen bakom kulisserna, sen två timmar fritt, sen museum sen någon timme fritt sen musikalen i opera huset. Musikalen var säkert bra men jag fattade ingenting, men a när vi gick bakom kulisserna så berättade dom hur mycket jobb det var för att göra en sådan här musikal så bra var den ju om man tänker på allt det.

Idag är jag L E D I G pågrund av heldagen igår och att jag var extra på skolan i Måndags. Ska piggna till nu sen ut och jogga, senare blir det till att träffa Lana. Hoppas ni får en bra dag så hörs vi, pusss på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0