Annonser från BloggPartner

jag lever

Hejhej, jag har inte skrivit så mycket det sista men det är bara för jag inte haft någon lust osv ..  Men nu har jag inget att göra så slänger in ett litet tecken på att jag lever.

Kom precis hem från överby med mamma vi skulle kolla på handdukar för vi har gjort om vårt badrum och det är klart nu, men då var dom slut. Så istället kollade vi lite snabbt i affärerna och jag hittade en tröja jag köpte. Igår var det fest och det lutar mot det idag med, härligt att göra annat än bara plugga känner jag. Men nu måste jag städa vidare, vi har stor städning denna helgen för det varit så stökigt ..   usch och fyy


Hoppas ni haft och kommer få en bra helg, pusss goingar ♥ annaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0