Annonser från BloggPartner

mitt och julias berömda äventyr


Hallå i stugan! Hemma efter en lång dag om jag får säga så. Dagen idag som skulle bli ett äventyr blev ett äventyr. Det började med att jag och Julia gick upp tidigt imorses för att göra oss i ordning och göra mackor som vi hade med oss för att slippa betala mat. Vi tog bussen till resesentrum, fixade kort och stressa runt tills vi tillslut kom på bussen. När vi var på bussen så satt vi och kollade på varje skylt för vi visste inte när vi skulle av. När vi sedan kom till Skara så gick vi runt på dom små gatorna. Kollade i affärer och käka. Men det fanns inget att göra där, så vi hoppa på bussen och drog till Lidköping istället. Där hittade vi massa affärer som vi kika runt i. Julia hittade två linnen och en kofta tror jag och jag fyndade två väskor på rea, svinbra. Då när vi var så inne i handlandet så vi höll på att missa bussen, så vi fick springa till buss torget och där stog bussen som tur var. Så hoppade vi på och jag somnade, tror minsann att Julia slumrade till lite också. Efter det var det bara hem. Har inte gjort så mycket nu, har hjälpt pappa lite med att bära saker från badrummet. Vi håller på att riva det för vi ska bygga nytt eller göra om eller vad vi håller på med. Men nu är mysdressssen på och jag är taggad för en tv kväll och gott käk. Hoppas ni haft en bra dag, ni kanske också vart med om ett äventyr? vem vet .. men men ska dra mig ner nu kanske skriver mera sen, lovar inget men kanske pusss pusss ♥  /  anna kåå




mig + denna mysdressssen = kanon, super bra


Kommentarer
Postat av: patricw

"mig + denna mysdressssen = kanon, super bra".. agreed!

2010-01-08 @ 09:43:36
URL: http://patricw.blogspot.com
Postat av: julia

men snälla bror, sluta flörta med mina kompisar

2010-01-08 @ 16:56:55
URL: http://juuliaas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0